Onderhoud & Service
Onze monteurs hebben alle benodigde opleidingen en certificaten om te monteren en om een goede service te verlenen. Niet alleen de montage maar ook de gehele installatie en aansluiten van apparatuur valt onder onze montage verantwoordelijkheden. Tevens is na de montage en oplevering een duidelijke uitleg van de geïnstalleerde audiovisuele ICT apparatuur een vereiste.
Minimaliseer uw service door structureel onderhoud te plegen. Wij zien het als kerntaak om u te ontzorgen en maken daarom een gedegen serviceplan, dit brengen wij onder in ons Onderhouds en Service polis (OSP) . In deze OSP nemen we het niveau van de serviceverlening en rapportagefrequentie op.
Aangezien Display4all werkt met A-merken kan het toch voorkomen dat een product defect raakt of niet goed meer functioneert. Door een gedegen onderhoudsplan proberen wij storingen te voorkomen. Mocht er onverhoopt toch een serviceprobleem ontstaan zullen wij u probleem lokaliseren en adequaat oplossen.