Gastvrijheid staat in een hoog vaandel en uit zich in het centraal stellen van de bezoeker. Uw gasten willen geïnformeerd worden en willen informatie ontvangen over allerlei zaken. Wanneer de shuttle arriveert, waar er pizza’s besteld kunnen worden, openingstijden van uw restaurant, waar ze het beste het nachtleven kunnen beleven, tot de route naar het museum. Of u ook de openingstijden weet van het nabijgelegen pretpark of de route naar het dierenpark, welke bus daar eventueel stopt of wat het telefoonnummer is voor een taxi. Voor vele vraagstukken heeft Display4all een passende oplossing. Niet alleen in de Hotellerie maar ook voor het zalencentrum en conferentieoord bieden wij oplossingen.
Zowel het ontvangst maar ook de vergaderfaciliteiten dragen ertoe bij dat de klant met het juiste gevoel weggaat en voor de volgende vergadering weer een boeking doet. Een goed ingerichte vergaderruimte is voor de gebruikers een flexibele en gebruiksvriendelijke omgeving. Voor het aansluiten van devices zoals laptop, pc of tablet kunnen er aansluitpunten gerealiseerd worden in de vergadertafel of is de mogelijkheid aanwezig om draadloos te presenteren. De aansturing moet gemakkelijk worden gemaakt door bijvoorbeeld gebruik te maken van een knoppenpaneel of touchscreen voor het bedienen van de installatie.
En een eerste indruk maakt u natuurlijk maar één keer. Kies daarom voor professionele bezoekersregistratie oplossingen zoals onze digitale receptie!
Narrowcasting is het meest innovatieve infokanaal binnen en buiten uw organisatie!
Lees meerBent u op zoek naar een digitale receptie? Wij introduceren u Fleur, uw digitale receptie.
Lees meerVooraf online een ruimte te boeken voor een afspraak of een overleg op kantoor?
Lees meer