In de hedendaagse zakelijke omgeving is doeltreffende werkplek reservering en optimaal werkplek management van cruciaal belang. Door uw kantoor slim in te richten en te voorzien van een geavanceerd reserveringssysteem voor werkplekken, kunt u snel en eenvoudig ruimte en kosten besparen.
De opkomst van hybride en flexibel werken wordt steeds vaker waargenomen, en bedrijven zoeken dringend naar de juiste oplossingen voor optimaal werkplek beheer.
Dankzij onze uitgebreide werkplek reservering oplossingen kunt u flexibel en hybride werken op de meest ideale manier in uw organisatie integreren. Dit biedt medewerkers de kans om werkplekken te reserveren en zo hun werk slimmer, plezieriger en efficiënter te maken.
Ontdek hoe wij werkplek reservering naar een hoger niveau kunnen tillen en uw werkplekbeheer optimaliseren voor een productievere toekomst.
Bedrijven zijn uitgedaagd om voldoende werkplekken beschikbaar te stellen en het aantal bewegingen binnen het gebouw te minimaliseren. Een intekenlijst via Office 365 of een Excel-lijst kan een tijdelijke oplossing zijn, maar voor een efficiënte verdeling en bewaking van werkplekken is een professionele en flexibele werkplek reservering oplossing gewenst.
Bij ons kunt u terecht voor een gebruiksvriendelijke oplossing die aan uw wensen voldoet en u helpt bij het optimaal benutten van uw werkplekken.
Uit onderzoek blijkt één op de 3 werkplekken ongebruikt blijft. Door gebruik te maken van werkplek reservering, kan u efficiënter gebruik maken van de beschikbare werkplekken in uw kantoor.
Door het gebruiken van mobiele apps kunnen uw medewerkers, vanuit huis, of onderweg, een werkplek reserveren. Dit zorgt ervoor dat zij zeker weten dat zij een werkplek hebben. Het reserveerbaar maken van werkplekken voorkomt ergernissen en maakt werken op kantoor in jouw organisatie vooral veel makkelijker.
Werkplek reservering kent vele voordelen voor u en uw organisatie. We sommen de belangrijkste voordelen hieronder op:
Ruimte- en Kostenbesparing: Efficiënt gebruik van werkplekken en vergaderruimtes resulteert in lagere kosten en minder verspilde ruimte.
Conformiteit met 1,5 Meter Norm: Werkplekken kunnen snel aangepast worden aan de social distancing richtlijnen.
Real-time Beschikbaarheid: Medewerkers kunnen eenvoudig zien wanneer werkplekken beschikbaar zijn, wat de planning en efficiëntie verbetert.
Hybride Werken Faciliteren: Flexibel en hybride werken wordt gestimuleerd, wat de productiviteit en tevredenheid van medewerkers bevordert.
Het pakket werkplek reservering biedt verschillende oplossingen die werknemers kunnen gebruiken bij het reserveren van een werkplek;
Het Online Portal is het hart van de software en zit standaard bij de werkplek reservering licentie. Alle (klantspecifieke) instellingen worden hier vastgelegd.
Daarnaast kunt u waardevolle informatie over het gebruik van de werkplekken. Voorbeelden hiervan zijn: analyse functionaliteiten, reservering tijdlijnen en no show overzichten binnen de portal vinden over het gebruik van de werkplekken.
Werkplekken reserveren via een app
Voor het reserveren via een goede assistent dient de innovatieve App. Onze app is simpel en snel. U kunt altijd en overal vandaan een werkplek reserveren.
Vijf minuten voordat de reservering afloopt, ontvangt degene die heeft gereserveerd een notificatie. Dit geeft direct de mogelijkheid om te verlengen, als de planning dat toelaat.
De werkplek reservering is te koppelen met Exchange, Microsoft 365 (Office), Google G Suite. Maar ook met diverse FMIS-systemen zoals Planon, Facilitor, Axxerion, Topdesk en IDPMS-Hotel Concepts. De integratie met Outlook en G Suite gaat zelfs tot in de persoonlijke agenda.
Om het werkplek reserveringssysteem nog intelligenter te maken kunnen we ook Detection aanbieden. Een slimme sensor signaleert of de organisator ook werkelijk op komt dagen. Detection stuurt een herinnering indien dit niet het geval is.
De sensor kan de reservering eventueel annuleren en het bureau weer vrijgeven. Het is zelfs mogelijk om met automatische bezettingsdetectie te werken. Zelfs reserveren wordt dan overbodig.
Door middel van een plattegrond kunnen werknemers eenvoudig zien waar en hoeveel werkplekken er beschikbaar zijn. Zo kunnen zij bijvoorbeeld een werkplek reserveren in de buurt van een collega die aan hetzelfde project werkt.
De plattegrond geeft de mogelijkheid om direct te reserveren. Ook inzicht om erachter te komen aan welk bureau de collega s zitten die je zoekt. Het is zelfs mogelijk om een werkplek te reserveren vanaf bijvoorbeeld een smartphone. Dit betekent dat medewerkers altijd een eigen werkplek kunnen zoeken.
Wij voorzien u graag van informatie over de diverse mogelijkheden wat betreft werkplek reservering. Naast werkplek en vergaderruimtes reserveren, is het ook mogelijk om dit reserveringssysteem in te zetten voor het reserveren van parkeerplaatsen.
Er zijn nog veel nog meer opties. Onze medewerkers helpen u graag met het zoeken naar een oplossing die bij u past. Neem vooral contact met ons op door ons te bellen, of door ons contactformulier in te vullen. Dan staan wij u zo spoedig mogelijk te woord.
Onze audiovisuele oplossingen zorgen voor een perfecte harmonie tussen beeld en geluid.
Lees meerWij bieden de mogelijkheid om al uw (vergader)ruimtes online of via applicaties te kunnen beheren, reserveren of annuleren.
Lees meerWij bieden de mogelijkheid om al uw (vergader)ruimtes online of via applicaties te kunnen beheren, reserveren of annuleren.
Lees meerDankzij onze uitgebreide werkplek reservering oplossingen kunt u flexibel en hybride werken.
Lees meer