Met bezoekersregistratie van Display4All kunnen al uw gasten zich eenvoudig en snel aan- en afmelden. Of het nu gaat om klanten, personeel, sollicitanten of andere gasten, onze digitale registratie oplossingen helpen u om hen professioneel en gastvrij te ontvangen.
Dankzij bezoekersregistratie kunnen al uw bezoekers zich gemakkelijk melden bij onze aanmeldzuilen die werken via afspraak nummers en/of QR-codes. Het achterlaten van een goede eerste indruk is belangrijk voor elk bedrijf of organisatie. Kies daarom voor een onvergetelijke eerste indruk en maak ook gebruik van onze oplossingen!
Bezoekersregistratie is een proces waarbij informatie wordt verzameld over bezoekers die een bepaalde locatie betreden, zoals uw bedrijf, een evenement, of een openbare ruimte. Het doel van bezoekersregistratie kan variëren, van het handhaven van veiligheid en beveiliging tot het bijhouden van aanwezigheid voor administratieve doeleinden.
Typische gegevens die worden geregistreerd, zijn onder andere namen, contactgegevens, aankomst- en vertrektijden, en in sommige gevallen identificatiedocumenten. Bezoekersregistratie werd voorheen handmatig uitgevoerd met pen en papier, maar tegenwoordig zien we dat makkelijker en geautomatiseerd kan met behulp van digitale systemen zoals bezoekersregistratie oplossingen en/of software.
Digitale bezoekersregistratie is dé manier om het aanmelden en welkom heten van bezoekers eenvoudig te maken. Dankzij deze oplossing is er een digitaal systeem dat u 24/7 kunt gebruiken, zonder dat er een receptionist(e) aanwezig hoeft te zijn.
Dit is niet alleen handig voor uw registratie, maar biedt ook efficiëntie. Een registratiesysteem van Display4All stroomlijnt uw processen. U zult zien dat u aanzienlijk op personeelskosten zal besparen. Eigenlijk is het de beste digitale oplossing als het aankomt op bezoekersregistratie.
Ook heeft u met deze werkwijze altijd een compleet overzicht van collega’s en bezoekers die in uw pand aanwezig zijn. Zo voldoet u gelijk aan Arbo-, ISO en AVG/GDPR-regels.
Het is belangrijk dat u kiest voor een oplossingen die bij uw bedrijf past. Ons assortiment biedt diverse bezoekersregistratiesystemen die kunnen worden aangepast aan de specifieke behoeften van uw organisatie. Of u nu op zoek bent naar een baliemodel, een vrijstaande oplossing, of een groter model voor een ruimere entree, wij denken met u mee en kijken naar de juiste oplossing voor u.
Een voorbeeld hiervan is Fleur Balie, een veelzijdig bezoekersregistratie model dat zowel als baliemodel kan worden gebruikt als aan de wand kan worden bevestigd voor optimale flexibiliteit.
Voor een vriendelijke en vrijstaande optie is er Fleur Klein, speciaal ontworpen voor een breed scala aan toepassingen, van vervanging van de receptioniste tot ondersteuning van de receptie.
Voor grotere entrees en bedrijven zonder receptiefunctie bieden wij Fleur, dat bezoekers op een duidelijke manier verwelkomt. Dit model wordt vaak geplaatst bij bedrijven met een ruimere entree, zoals verzamelgebouwen, of bij bedrijven waar eenvoudige aanmelding of registratie van bezoekers essentieel is.
Wij kunnen uw bezoekersregistratie systeem tevens aanpassen zodat alles past binnen uw eigen huisstijl.
Onze bezoekersregistratie software biedt de mogelijkheid om bezoekers zich te laten registreren via het touchscherm van Fleur, onze receptie, of door het scannen van een QR-code. Via deze digitale receptie kan de organisator direct op de hoogte worden gebracht van de komst van de bezoeker via verschillende communicatiekanalen, zoals sms, e-mail of telefoon.
Bekijk anders onze korte video hiernaast om een goed beeld te krijgen hoe bezoekersregistratie precies werkt!
Onze bezoekersregistratie software kunnen wij aanpassen aan de behoeften van onze klanten. Zo kunnen we dit ombouwen naar uw eigen huisstijl en zijn er koppelingen mogelijk met bijvoorbeeld Microsoft Office / Microsoft 365.
De software koppeling is handig om bijvoorbeeld medewerkers te importeren en uitlezen in het systeem. Daarnaast kan u ook zien met wie u een afspraak heeft.
Wat dacht u van een VCA check of het automatisch openen van een poort, voordeur of slagboom? Ook kunnen we automatisch een naambadge laten printen. En alle gegevens worden netjes en veilig gearchiveerd.
Kortom, met onze software zijn er enorm veel mogelijkheden. Wij helpen u graag bij het vinden van de beste oplossing voor uw situatie.
Tot slot is dankzij de ingevoerde AVG-wetgeving het niet langer toegestaan om een bezoekerslijst op uw balie te hebben liggen. Een groot voordeel, onze bezoekersregistratie software is 100% AVG-proof. Hiermee kunt u gelijk aan de nieuwe richtlijnen voldoen!
Met onze bezoekersregistratie heeft u altijd helder inzicht in wie er aanwezig zijn in uw pand of locatie. Met de software van Display4All heeft u altijd een actueel overzicht van de aanwezige bezoekers, of het nu gaat om ondersteuning van bezoekersregistratie of werken bij een onbemande receptie. Dit is ook erg handig voor BHV'ers.
Naast het behouden van overzicht en inzicht biedt dit ook voordelen op het gebied van privacybescherming. Kies voor Display4All en profiteer van onze oplossingen. Wij horen graag hoe we uw organisatie kunnen helpen!
Klanten, gasten of bezoekers altijd op de hoogte houden van de nieuwste informatie.
Lees meerU bent u altijd in staat om uw bezoekers, personeel en klanten op een professionele manier van dienst te zijn.
Lees meerDe ideale oplossing voor een effectieve en opvallende manier om zich te onderscheiden van de concurrentie.
Lees meerBent u op zoek naar een digitale receptie? Wij introduceren u Fleur, uw digitale receptie.
Lees meer