Retailers en winkelcentra kunnen de beleving voor consumenten verhogen door gebruik te maken van zintuiglijke ervaringen. Via geluid, licht, beeld, geur, smaak en gevoel worden emoties en gedrag van consumenten beïnvloed. Goed gebruik leidt tot langere verblijfsduur en meer aankopen. Dit is te lezen in een nummer van RetailTrends.
Display4all heeft ervaring met beeld, verlichting en geluidsinstallaties voor een winkel van interactieve professionele beeldschermen, digitale menuborden, Narrowcasting oplossingen, bewegwijzering, muziek- en ontruimingsinstallaties.
Bewegende beelden worden in winkels en winkelgebieden steeds vaker gebruikt om een goed imago neer te zetten. Schermen en reclamezuilen worden ook steeds vaker gebruikt om producten aan te prijzen.
Onze oplossingen zijn geschikt voor iedereen die slim, effectief en op een aantrekkelijke manier wil communiceren met (potentiële) klanten, leveranciers, personeel of andere contacten. Ook hier zijn onze Kiosken, Touchscreens en Touchtafels middelen om de klant te verleiden tot een aankoop. Het binnen krijgen van een bezoeker is al een moeilijke zaak maar met de juiste inzet van middelen dient u in staat te zijn de bezoeker klant te maken.
Narrowcasting is het meest innovatieve infokanaal binnen en buiten uw organisatie!
Lees meerKlanten, gasten of bezoekers altijd op de hoogte houden van de nieuwste informatie.
Lees meerU bent altijd in staat om op een zeer flexibele wijze uw gasten of bezoekers van de juiste informatie te voorzien.
Lees meerDe ideale oplossing voor een effectieve en opvallende manier om zich te onderscheiden van de concurrentie.
Lees meer