Introductie van Albeka

Albeka is dé specialist op het gebied van kantoorinrichting en biedt een breed assortiment aan zowel nieuwe als gebruikte kantoormeubelen van hoge kwaliteit. Het bedrijf is opgericht in 2004 en heeft zich gevestigd in Alblasserdam. Door de jaren heen heeft Albeka een stormachtige groei doorgemaakt en in 2006 werd besloten om een extra vestiging te openen in Nieuwegein. Inmiddels heeft Albeka nog verder uitgebreid met de nieuwste vestiging in Zoetermeer, die in 2022 haar deuren opende.

Tijdens ons eerste contact in 2020, met directeur de heer van der Hoek, werd al snel duidelijk welk probleem er was en welke oplossing hiervoor nodig was binnen Albeka.

Op zoek naar een oplossing

In 2020 benaderde Albeka ons met een specifiek probleem. Het bleek namelijk dat klanten die een afspraak hadden gemaakt voor een bezoek aan de showroom niet altijd op tijd werden herkend, en daardoor soms moesten wachten.

Dit leidde tot frustraties bij de klanten en was bovendien niet efficiënt voor Albeka zelf. Daarnaast bleek dat bezoekers soms verdwaalden in de grote showrooms, wat een negatieve impact had op hun ervaring.

Om deze uitdagingen aan te pakken, hebben we een afspraak ingepland bij Albeka en tijdens dit gesprek heeft directeur Dhr. Van der Hoek zijn wens geuit om het showroom bezoek en de afhandeling van bestellingen beter te stroomlijnen. Het doel was om een voorstel te maken dat kon worden geïmplementeerd bij de vestiging in Alblasserdam.

We hebben vervolgens uitgebreid besproken wat de mogelijkheden waren en welke oplossingen het meest geschikt zouden zijn voor Albeka.

Plan van aanpak en vervolg

De accountmanager van Display4all heeft samen met Albeka een plan uitgewerkt om het showroom bezoek en de afhandeling van het ophalen van bestellingen te stroomlijnen. Om dit te realiseren heeft Display4all de digitale receptie oplossing ‘Fleur’ voorgesteld. 

Bij binnenkomst in de showroom kan de bezoeker zich via een touch display aanmelden. Hierbij wordt onderscheid gemaakt tussen bezoekers met en zonder afspraak. De bezoeker kan aangeven waarvoor hij komt en vervolgens ontvangt de betreffende medewerker een mail en sms dat de afspraak is gearriveerd.

Ook de transportbewegingen worden via de digitale receptie naar de juiste afdeling doorverwezen. Dit kan via mailcontact, maar ook middels het tonen van een afbeelding waar de vracht gelost of geladen kan worden.

Uitrol naar 2 extra locaties

De geboden oplossing in Alblasserdam was een groot succes en daarom heeft Albeka besloten om de digitale receptie oplossing ‘Fleur’ ook te plaatsen in de vestigingen Nieuwegein en Zoetermeer.

Het resultaat

Dankzij onze oplossing heeft Albeka het showroom bezoek nog professioneler kunnen verwelkomen en de afhandeling van bestellingen beter kunnen stroomlijnen. De medewerkers hebben meer inzicht in wie er komt en waarvoor, wat de wachttijden verkort en de klanttevredenheid verhoogt. 

Ook worden transportbewegingen efficiënter afgehandeld, waardoor er minder tijd verloren gaat en het proces sneller verloopt. Door de digitale receptie oplossing Fleur kan Albeka dus zowel de klantervaring als de interne processen verbeteren.

We zijn dan ook trots op het resultaat dat we samen met Albeka hebben bereikt en laten dit dan ook graag aan u zien. Voor het resultaat verwijzen wij u graag naar de foto’s. Deze spreken boekdelen.

Wij weten zeker dat we ook uw organisatie kunnen helpen. Neem contact met ons op!

Ervaart u ook problemen met het stroomlijnen van het bezoek aan uw showroom of bedrijf? Of bent u geïnteresseerd in wat een digitale receptie oplossing voor uw organisatie zou kunnen betekenen?

Wij weten zeker dat we ook u kunnen helpen. Neem contact met ons op en ontdek hoe wij uw bezoekerservaring kunnen verbeteren. Maak vandaag nog een afspraak voor een vrijblijvend gesprek.

    Bekijk meer klantcases

    HeadFirst Group
    Benieuwd hoe we een multi-functionele video studio hebben ingericht met audiovisuele apparatuur?

    Case 2 “Hybride werken”
    Dé manier om online te vergaderen. Thuis, op kantoor of waar dan ook.

    Case 3 “Led schermen”
    Uw bezoekers professioneel ontvangen en te helpen met hun bezoek.

    Case 4 “Narrowcasting oplossing”
    Uitgebreid informatie- of televisiekanaal speciaal ontwikkeld voor.

    Display4all HOREN, ZIEN EN GENIETEN

    Display4all is al ruim 20 jaar een landelijk opererende specialist op het gebied van Audiovisuele oplossingen.

    Lindtsedijk 20B
    3336 LE Zwijndrecht

    Telefoon: 078 677 11 11
    Email: info@display4all.nl

    Instagram
    YouTube
    LinkedIn