Bent u op zoek naar narrowcasting schermen waarmee u uw communicatie naar een nieuwe hoogte kunt tillen? Dan bent u bij Display4All aan het juiste adres. In een tijd waarin mensen eigenlijk worden overspoeld aan verschillende vormen van communicatie is het voor bedrijven enorm belangrijk om op te vallen.
Wij geloven in de kracht van doelgerichte communicatie om uw boodschap te versterken en uw publiek te betrekken. Onze narrowcasting schermen kunnen dit realiseren.
Of u nu op zoek bent naar innovatieve displays voor retail, de horeca, zakelijke presentaties, of interactieve informatie in de zorg, onze oplossingen bieden niet alleen indrukwekkende visuele ervaringen, maar ook meetbare resultaten.
Narrowcasting schermen zijn krachtige displays die specifiek zijn ontworpen om gerichte informatie of advertenties te tonen aan een specifiek publiek op specifieke locaties.
In tegenstelling tot traditionele broadcasting, waarbij content naar een breed publiek wordt gestuurd, biedt narrowcasting de mogelijkheid om de boodschap te richten op uw doelgroep op specifieke locaties en door u uitgekozen momenten.
Er zijn diverse soorten, formaten en aanpassingen beschikbaar wat betreft narrowcasting schermen. In tegenstelling tot consumenten schermen zijn de schermen die gebruikt worden voor narrowcasting speciaal ontworpen en gebouwd voor onder andere commercieel gebruik, waarbij ze voldoen aan de hoge eisen en vereisten van zakelijke omgevingen.
Met narrowcasting schermen kunt u dus dynamische content tonen die direct aansluit op de interesses en behoeften van uw doelgroep. Hierdoor verbeteren de betrokkenheid en impact van de boodschap en dit is precies waar bedrijven behoefte aan hebben.
Waarschijnlijk vraagt u zich af wat dan de verschillen zijn tussen een narrowcasting scherm en een consumenten TV. Het eerste belangrijke verschil is dat de narrowcasting schermen ontworpen zijn om 16/7 of 24/7 operationeel te zijn. Consumenten schermen zijn ontworpen voor thuisgebruik en kunnen niet tegen de constante belasting en slijten sneller bij langdurig gebruik.
Ook is er een groot verschil in de garantie; een professioneel display heeft over het algemeen standaard drie jaar (on site) garantie. Een consumenten TV heeft slechts één of twee jaar garantie. Bij een professioneel display is het vaak ook mogelijk de garantie uit te breiden naar vijf jaar.
Andere belangrijke verschillen zijn de functionaliteit en de helderheid van deze twee type schermen. Hier zullen we hieronder nog even wat dieper op ingaan.
Consumenten schermen hebben niet de juiste lichtsterkte om te dienen voor narrowcasting. Narrowcasting schermen hebben een hogere lichtsterkte zodat het beeld helder en duidelijker blijft om uw boodschap over te brengen aan uw publiek. Vooral in een omgeving met veel omgevingslicht is het van belang dat uw scherm is voorzien van een hoge lichtsterkte zodat uw boodschap vanuit elke hoek, goed zichtbaar blijft zonder weerspiegelingen van de zon of lampen.
Als een narrowcasting scherm buiten wordt ingezet of bijvoorbeeld ingezet wordt als etalage display, is het van groot belang dat bij direct zonlicht de content altijd goed zichtbaar blijft. De lichtopbrengst van een gemiddeld narrowcasting display is rond de 400-500 cd/m2 waarbij een etalage Display minimaal 2500 tot 4000 cd/m2 moet hebben. Deze schermen zijn uitgerust met een lichtsensor waarbij er tijdens een periode van veel zonlicht de lichtintensiteit automatisch zal verhogen en bij donkere dagen of avonden zal de lichtintensiteit sterk afnemen. Hierdoor wordt de levensduur van het scherm verlengd en zal er geen hinder ontstaan.
Narrowcasting schermen hebben in vergelijking met consumenten schermen een bredere kijkhoek, meer mogelijkheden van maatvoering, dunnere panelen, een portrait modus (verticaal) en hogere lichtopbrengst. Bij het creëren van een videowall maken wij gebruik van meerdere schermen. Voor deze toepassing worden speciale videowall displays gebruikt met vrijwel onzichtbare randen, ook wel bezels genoemd. Dit minimaliseert de zichtbare randen en naden, waardoor uw content indruk maakt.
Daarbij is er ook nog een verschil in horizontaal of verticaal gebruik waarbij een professioneel narrowcasting scherm ook verticaal ingezet kan worden en een consumenten TV alleen horizontaal gepositioneerd mag worden.
De narrowcasting schermen van Display4all zijn een krachtige en geschikte communicatietool als het gaat om klantbeleving en corporate branding. Met de juiste uitgekozen content kunt u snel een volledig nieuwe sfeer of een actuele thema tot leven brengen in uw organisatie, bedrijf of winkel.
De narrowcasting schermen worden ook wel eens digital signage schermen genoemd. Deze schermen kennen ook diverse toepassingen. Denk hierbij aan digitale reclameschermen of digitale stoepborden voor in de retail, digitale menuborden voor in de horeca, digitale bewegwijzering of informatiezuilen voor in de zorg, reserveringsmogelijkheden in het zakelijk segment tot aan corporate branding.
Samen creëren we een omgeving waarin uw boodschap niet alleen wordt gezien, maar ook wordt gevoeld. Ontdek vandaag nog hoe Display4All ook de communicatie van uw bedrijf naar een hoger niveau kan tillen.
Narrowcasting is het meest innovatieve infokanaal binnen en buiten uw organisatie!
Lees meerBent u op zoek naar een digitale receptie? Wij introduceren u Fleur, uw digitale receptie.
Lees meerVooraf online een ruimte te boeken voor een afspraak of een overleg op kantoor?
Lees meer