Op zoek naar een virtuele receptie? Bij Display4All bieden wij geavanceerde oplossingen waarmee u uw bezoekersontvangst kunt transformeren.
In dit tijdperk van digitalisering biedt een virtuele receptie een efficiënte en moderne manier om bezoekers te verwelkomen, hun ervaring te verbeteren en de veiligheid te vergroten. Wij begrijpen dat u graag een professionele eerste indruk wilt maken, bij voorkeur in overeenstemming met uw eigen huisstijl.
Wij introduceren u dan ook met trots Fleur, uw virtuele receptie. Bij ons ook wel bekend als een digitale receptie. We vertellen u graag wat meer!
Een virtuele receptie is een geavanceerde oplossing voor het eenvoudig aanmelden en verwelkomen van bezoekers. Hiermee kunt u bezoekers 24/7 ontvangen, zonder dat er een receptionist(e) aanwezig hoeft te zijn.
Met onze handige oplossing geniet u niet alleen van handige bezoekersregistratie, maar ook van efficiëntie en kostenbesparing.
Met een virtuele receptie kunnen uw bezoekers zich moeiteloos aanmelden en worden ze efficiënt ontvangen. Het is een moderne en gebruiksvriendelijke oplossing die zorgt voor een soepel en geautomatiseerd ontvangstproces.
Onze virtuele receptie kan volledig worden aangepast aan uw lay-out en huisstijl. Samen met u stellen we een stappenplan en routing op dat specifiek is afgestemd op uw behoefte. Hierbij gaat het niet alleen om het aanpassen van kleuren en logo’s, maar om het creëren van een volledig eigen stappenplan.
Enkele mogelijkheden zijn:
Met onze virtuele recepties kunnen bezoekers zich eenvoudig registreren of contactpersonen opzoeken via het touchscherm van Fleur. Door simpelweg de gewenste naam in te voeren, kan de receptie op verschillende manieren contact leggen met de organisator.
Via sms, e-mail of direct telefonisch contact kan de receptie de organisator op de hoogte stellen van de aankomst van de bezoeker. Indien nodig kan de organisator zelfs via de receptie de deur voor de bezoeker openen.
Bovendien print Fleur direct een naambadge voor de bezoeker, waardoor ze altijd herkenbaar zijn binnen uw bedrijf. Na aanmelding ontvangt de bezoeker een bericht om rustig plaats te nemen en te wachten om opgehaald te worden.
Met een virtuele receptie kunt u de efficiëntie van uw bezoekersontvangst aanzienlijk verbeteren. Door de automatisering van het aanmeldingsproces kunnen bezoekers zich snel en gemakkelijk registreren, waardoor de wachttijden worden verkort en de doorstroming wordt versneld.
Bovendien kunnen uw medewerkers zich concentreren op andere belangrijke taken, omdat de repetitieve taken van een traditionele receptie worden geautomatiseerd. Hier meer over weten? Bekijk dan ook zeker eens onze klantcase bij Albeka. Hier besproken wij uitgebreid hoe wij een probleem effectief hebben opgelost dankzij onze oplossingen!
Narrowcasting is het meest innovatieve infokanaal binnen en buiten uw organisatie!
Lees meerBent u op zoek naar een digitale receptie? Wij introduceren u Fleur, uw digitale receptie.
Lees meerVooraf online een ruimte te boeken voor een afspraak of een overleg op kantoor?
Lees meer