Maak kennis met onze digitale receptie genaamd Fleur. Zonder personeelsinzet, met realtime inzicht en volledige AVG compliance.
Fleur is een slimme onbemande receptie oplossing die bezoekers registreert via touchscreen of QR-code en waarschuwt direct de juiste contactpersoon.
Geschikt voor bedrijven, zorginstellingen, scholen, overheidsorganisaties en nog veel meer. Ontdek hoe je kosten bespaart en de bezoekerservaring verbetert.
Een digitale receptie is een geautomatiseerd systeem dat bezoekers verwelkomt, registreert en begeleidt, zonder tussenkomst van een fysieke receptionist. Dit gebeurt meestal via een touchscreen, tablet, aanmeldzuil of QR code.
De digitale receptie biedt functionaliteiten zoals het aanmaken van bezoekersbadges, het versturen van notificaties naar medewerkers, het tonen van route informatie en het bijhouden van wie zich in het pand bevindt.
Deze systemen werken 24/7, zijn AVG proof en kunnen volledig worden afgestemd op de huisstijl en processen van verschillende organisaties.
Een digitale receptie automatiseert het volledige bezoekersregistratie proces zonder tussenkomst van een balie- of receptiemedewerker. Dit systeem werkt op basis van aanmeldzuilen, touchscreens, tablets of QR-codes en wordt veel toegepast in kantoren, zorginstellingen en overheidsgebouwen.
Het proces verloopt doorgaans in de volgende stappen:
Stap 1: Bezoeker arriveert
Bij binnenkomst meldt de bezoeker zich aan via een gebruiksvriendelijk digitaal scherm of een tablet. Dit kan op basis van een afspraak of als spontane bezoeker.
Stap 2: Aanmelden
Bezoekers scannen hun QR-code bij het digitale scherm of registreren handmatig door hun gegevens in te vullen. Dit zorgt voor een soepele en foutloze aanmelding.
Stap 3: Notificatie
De juiste contactpersoon krijgt direct een melding via e-mail, sms of telefoon. Zo weet hij of zij meteen dat de bezoeker is gearriveerd en klaarstaat.
Stap 4: Check-uit
Bij vertrek meldt de bezoeker zich eenvoudig weer af via het systeem, waardoor er altijd een actueel overzicht is van wie zich in het pand bevinden.
Nieuwsgierig geworden hoe een onbemande receptie er uit zou kunnen zien? Onze software biedt de mogelijkheid om bezoekers zich te laten registreren via het touchscherm of door het scannen van een QR-code. Via de receptie kan de organisator direct op de hoogte worden gebracht van de komst van de bezoeker via verschillende communicatiekanalen, zoals sms, e-mail of telefoon.
Hiernaast kunt u zelf aan de slag met onze digitale receptie. Klik op het scherm van de receptie hier naast en kom er zelf achter hoe het werkt!
Wil je direct besparen op personeelskosten zonder in te leveren op gastvrijheid? Met onze onbemande receptie ben minder afhankelijk van personeel.
Bezoekers kunnen zichzelf eenvoudig aanmelden, zonder wachttijden, en je hebt altijd real-time inzicht in wie er aanwezig is. Zo verhoog je de productiviteit en houd je meer tijd over voor belangrijkere zaken.
Begin vandaag nog met besparen op personeelskosten!
Dankzij de onbemande receptie krijg je direct en helder inzicht in wie zich in jouw pand bevindt. Je hebt altijd een actueel overzicht van alle aanwezige bezoekers, medewerkers en leveranciers op jouw locatie.
Het is eigenlijk dé oplossing voor de digitale registratie van bezoekers, medewerkers, cursisten, leveranciers en BHV’ers.
Verloopt jullie registratie nog op papier? Maak de overstap naar een veilige en efficiënte digitale oplossing.
Onze digitale recepties zijn 100% AVG-proof. Dankzij de ingevoerde AVG-wetgeving is het niet langer toegestaan om een bezoekerslijst op uw balie te hebben liggen. Met een receptie van Display4All:
Wij helpen u graag bij het vinden van de beste oplossingen voor uw situatie.
Met de integratie van identiteitsverificatie, ook wel ID Check, biedt Display4All nu ook de mogelijkheid om bezoekers direct bij aankomst te identificeren via smartphone of ID-scan.
Dit is ideaal voor omgevingen waar veiligheid en compliance belangrijk zijn, zoals overheidsinstanties, zorginstellingen of high-security bedrijven. De controle is snel, AVG-proof en volledig geïntegreerd in onze digitale receptie oplossing.
Wat onze digitale recepties echt uniek maakt, is dat wij als enige aanbieder op de markt de receptie volledig aanpassen aan jouw eigen huisstijl. Van het design van de buitenkant tot de interface op het scherm, alles wordt 100% afgestemd op jouw merkidentiteit. Dit onderscheidt ons van de concurrentie, die deze mate van personalisatie niet biedt. Bij ons sluit zowel de uitstraling van het fysieke apparaat als de software naadloos aan bij jouw organisatie, waardoor de digitale receptie perfect past in jouw omgeving.
Weet u nog niet zo goed wat precies u wilt? Geen probleem! We denken graag met u mee en bouwen voor al onze klanten een stappenplan.
Op zoek naar LED schermen waarmee u indruk kunt maken? Steeds vaker worden er prachtige schermen toegepast en de vraag naar kwalitatieve oplossingen neemt toe.
Lees meerProfessionele audiovisuele apparatuur kunnen een ware verrijking zijn voor elke werkomgeving. Tegenwoordig vormt dit eigenlijk ook het fundament voor moderne werkplekken.
Lees meerVooraf online een ruimte te boeken voor een afspraak of een overleg op kantoor?
Lees meer