Maak kennis met onze digitale receptie genaamd Fleur, de beste volledig onbemande receptie oplossing. Een digitale receptie is een efficiënte bezoekersregistratie oplossing die steeds vaker door bedrijven in verschillende branches wordt gebruikt.
Met Fleur registreert u eenvoudig uw bezoekers zonder de inzet van personeel en biedt u hen een modern ontvangst dat past bij de tijd en bij uw bedrijf. Dit bespaart niet alleen kosten, maar verhoogt ook de efficiëntie van uw receptieproces. Ontdek het zelf!
Een digitale receptie is de manier om het aanmelden en welkom heten van bezoekers eenvoudig te maken. De digitale variant vervangt de 'traditionele fysieke' receptie door geautomatiseerde oplossingen via tablets, kiosken of apps.
Een digitale receptie verwelkomt, registreert en beheert bezoekers, inclusief afspraken, digitale badges en veiligheidsinformatie, voor een efficiënte en verbeterde gebruikerservaring.
Dit is niet alleen handig voor bezoekersregistratie, maar biedt ook efficiëntie. De deze oplossing werkt namelijk 24/7 en werkt altijd. Onze onbemande recepties kunnen uw processen stroomlijnen, kosten besparen en uw bezoekers een actieve rol geven.
Een digitale receptie zorgt voor een efficiënte en gastvrije ontvangst van bezoekers, zonder dat er altijd een fysieke receptiemedewerker nodig is. Dit systeem automatiseert het aanmeldproces en biedt tegelijkertijd een professionele eerste indruk. Hieronder leggen we uit hoe het werkt in een paar eenvoudige stappen:
Stap 1: Bezoeker arriveert
Bij binnenkomst meldt de bezoeker zich aan via een gebruiksvriendelijk digitaal scherm of een tablet. Dit kan op basis van een afspraak of als spontane bezoeker.
Stap 2: Aanmelden
Bezoekers scannen hun QR-code bij het digitale scherm of registreren handmatig door hun gegevens in te vullen. Dit zorgt voor een soepele en foutloze aanmelding.
Stap 3: Notificatie
De juiste contactpersoon krijgt direct een melding via e-mail, sms of telefoon. Zo weet hij of zij meteen dat de bezoeker is gearriveerd en klaarstaat.
Stap 4: Check-uit
Bij vertrek meldt de bezoeker zich eenvoudig weer af via het systeem, waardoor er altijd een actueel overzicht is van wie zich in het pand bevinden.
Nieuwsgierig geworden hoe een receptie er uit zou kunnen zien? Onze software biedt de mogelijkheid om bezoekers zich te laten registreren via het touchscherm of door het scannen van een QR-code. Via de receptie kan de organisator direct op de hoogte worden gebracht van de komst van de bezoeker via verschillende communicatiekanalen, zoals sms, e-mail of telefoon.
Hiernaast kunt u zelf aan de slag met onze interactieve receptie. Klik op het scherm van de receptie hier naast en kom er zelf achter hoe het werkt!
Dankzij Fleur krijg je direct en helder inzicht in wie zich in jouw pand bevindt. Je hebt altijd een actueel overzicht van alle aanwezige bezoekers, medewerkers en leveranciers op jouw locatie.
Het is eigenlijk dé oplossing voor de registratie van bezoekers, medewerkers, cursisten, leveranciers en BHV’ers. Daarnaast biedt deze oplossing je volledige controle en overzicht op een veilige en professionele manier. Bovendien waarborgt onze digitale receptie de privacy van jouw bezoekers volledig. Geen zorgen meer over papieren registratie en de naleving van privacywetgeving.
Is jouw aanwezigheidsregistratie nog op papier? Maak de overstap naar een veilige en efficiënte digitale oplossing.
Wat onze digitale recepties echt uniek maakt, is dat wij als enige aanbieder de receptie volledig aanpassen aan jouw eigen huisstijl. Van het design van de buitenkant tot de interface op het scherm, alles wordt 100% afgestemd op jouw merkidentiteit. Dit onderscheidt ons van de concurrentie, die deze mate van personalisatie niet biedt. Bij ons sluit zowel de uitstraling van het fysieke apparaat als de software naadloos aan bij jouw organisatie, waardoor de digitale receptie perfect past in jouw omgeving.
Weet u nog niet zo goed wat precies u wilt? Geen probleem! We denken graag met u mee en bouwen voor al onze klanten een stappenplan.
Onze digitale recepties zijn 100% AVG-proof. Dankzij de ingevoerde AVG-wetgeving is het niet langer toegestaan om een bezoekerslijst op uw balie te hebben liggen. Bij Display4All hebben wij gelukkig passende oplossingen.
Met ons receptie systeem heeft u altijd inzicht in de aanwezigheid van uw bezoekers en voldoet u aan de AVG-wetgeving, waardoor u de privacy van uw bezoekers kunt garanderen.
U hoeft zich dus geen zorgen meer te maken over de privacy en wetseisen. Wij helpen u graag bij het vinden van de beste oplossing voor uw situatie. Kies voor Display4All en profiteer van onze receptie oplossingen om de privacy van uw bezoekers te beschermen en te voldoen aan de wetgeving.
Wil je direct besparen op personeelskosten zonder in te leveren op gastvrijheid? Met onze digitale receptie automatiseer je de aanwezigheidsregistratie volledig, waardoor je minder afhankelijk bent van baliepersoneel. Of je nu een onbemande receptie hebt of het huidige werk van je team wilt verlichten, onze oplossing neemt de administratieve taken moeiteloos over.
Bezoekers kunnen zichzelf eenvoudig aanmelden, zonder wachttijden, en je hebt altijd real-time inzicht in wie er aanwezig is. Zo verhoog je de productiviteit en houd je meer tijd over voor belangrijkere zaken.
Begin vandaag nog met besparen op personeelskosten!
Op zoek naar LED schermen waarmee u indruk kunt maken? Steeds vaker worden er prachtige schermen toegepast en de vraag naar kwalitatieve oplossingen neemt toe.
Lees meerProfessionele audiovisuele apparatuur kunnen een ware verrijking zijn voor elke werkomgeving. Tegenwoordig vormt dit eigenlijk ook het fundament voor moderne werkplekken.
Lees meerVooraf online een ruimte te boeken voor een afspraak of een overleg op kantoor?
Lees meer