Met Fleur mobile bent u in staat om op een zeer flexibele wijze, gasten of bezoekers van de juiste informatie te voorzien
We zien dat Fleur mobile veel invloed heeft op het beheren van wachtrijen bij grote evenementen zoals beurzen en tentoonstellingen. Fleur mobile informeerde en vermaakt aanwezigen terwijl ze in de wachtrij staan. Deelnemers weten wat ze kunnen verwachten op het moment dat ze de incheckbalie bereiken. Fleur mobile beweegt mee met de wachtrij en kan opnieuw worden geïmplementeerd voor een ander gebruik zodra de wachtrij verdwijnt. Content die via Fleur mobile aan uw publiek wordt getoond, kan onmiddellijk worden bijgewerkt als dat nodig mocht zijn.

Pop-up reclame
Met Fleur mobile kunt u zeer eenvoudig inspringen op de actualiteiten in bijvoorbeeld de Retail. Veelal wordt er nog steeds gebruik gemaakt van actieposters om producten aan te prijzen, uit te verkopen of om nieuwe producten te introduceren. Door gebruik te maken van Fleur mobile bent u in staat om adequaat in te spelen op de behoefte indien er een aanpassing vereist is. Fleur mobile L-stand is gemakkelijk te verplaatsen omdat deze is voorzien van een accu is het plaatsen buiten de winkel een fluitje van een cent. Het gebruik van Fleur mobile bespaard winkeloperators geld en helpt klanten binnen te halen dankzij de strategische positionering en rijke op afbeeldingen gebaseerde inhoud.

Presenteer een nieuw product
Hoeveel moeite en geld gestoken moet worden om een nieuw product op de markt te zetten weet iedereen. Dure advertenties en merchandise wordt aangewend om op beurzen of evenementen een nieuwe product onder de aandacht te krijgen. Met het inzetten van Fleur mobile kunt u zeer gemakkelijk bij de consument of eindgebruiker komen.

Een aantal voorbeelden van de mogelijkheden waarvoor Fleur mobile in te zetten is:
• In de Retail voor promotie doeleinden
MKB voor productpresentaties of het welkom heten van gasten of bezoekers
• Op beurzen voor promotie of productpresentaties
• Evenementen als wegbewijzering, routeverwijzingen, prijslijsten, algemene informatie
• In de horeca als menubord

Fleur mobile A-stand
Dit lichtgewicht, draagbare scherm vereist in principe geen montage of installatie. Fleur mobile A- stand is speciaal ontworpen als een vrijstaande oplossing, maar kan tevens op zeer eenvoudige wijze aan de wand worden bevestigd met een wand montageset. Gebruik een USB-stick of stuur de content aan via onze narrowcasting oplossing i-TV in. Fleur mobile A- stand is het meest succesvolle digitale reclamedisplay.


Fleur mobile A-stand
eigenschappen

• Scherm diagonaal 43” (108cm)
• Lichtopbrengst 350 cd/m2
• Contrastverhouding 800:1
• Beeldformaat 9:16
• Resolutie 1080 x 1920 pixels
• Afmeting: 1365 x 577 x 32 mm
• Gewicht: 26 kg
• Spanning: 230 v
• Connectiviteit: USB
• Formaat JPG, BMP, PNG, GIF, AVI,
MPEG2, MPEG4, WMV & MP3
• Internegeheugen: 1 GB
• Flashdisk: 8 GB
• Internet: LAN, WIFI & 4G (sim)


Fleur mobile L-stand
eigenschappen

• Scherm 40” (102 cm)
• Lichtopbrengst 500 cd/m2
• Beeldformaat 9:16
• Resolutie 1080 x 1920 pixels
• Afmeting: 1000 x 560 x 42 mm
• Gewicht: 45 kg
• Spanning: Accu
• 14 uur draadloos te gebruiken
indien volledig opgeladen
• 6 uur oplaadtijd
• Spatwaterdicht (IP55)
• Connectiviteit: draadloos via
4G (sim) of WIFI
• Formaat JPG, MP4, WMV,
PDF & URL

Kiosken

Fleur Digitale receptie

Display4all HOREN, ZIEN EN GENIETEN

Display4all is al ruim 20 jaar een landelijk opererende specialist op het gebied van Audiovisuele oplossingen.

Lindtsedijk 20B
3336 LE Zwijndrecht

Telefoon: 078 677 11 11
Email: info@display4all.nl

Instagram
YouTube
LinkedIn
Menu